Chum Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 Jag har sedan tidigare mycket bra erfarenhet av detta preparat och hade nu tänkt skaffa det i förebyggande syfte i takt med att man skaffar fler fiskar... men till min stora förvåning så finner jag det inte någonstans i Sverige? Ingen av butikerna i Stockholm har det längre (Akvarieleasing har haft det förr). Och på nätet så är det borttaget från alla de stora som BioTed, Drakfisken & PWSS... varför? Läste någonstans att EU förbjudit detta preparat, men inte varför??Ska jag måste köpa från utlandet med massa dyr frakt? Citera
Laggeman Postat 2 oktober 2013 Postat 2 oktober 2013 Har sett det på hyllan i butiker här i söder iaf. Citera
Chum Postat 2 oktober 2013 Författare Postat 2 oktober 2013 Ngn som säljer på postorder tro? :-/ Citera
Chum Postat 2 oktober 2013 Författare Postat 2 oktober 2013 Ett par vänliga själar har hört av sig och erbjudit hjälp att handla o skicka till mig. SVG rules! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.