TjenareMannen Postat 4 oktober 2013 Författare Postat 4 oktober 2013 Jag mejlade pwss och dom var snabba, så väntar på svar angående pris! Får hoppas dom fixar de för en bra slant. Citera
tele Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 låter bra, hoppas du hittar ditt kar!Sent from my B15 using Tapatalk 4 Citera
salar Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Bygg ett akvarium själv det är billigast.Akvarium som är limmade i Polen och Tyskland som jag sett håller inte någon vidare kvallitet.Bygg själv och köp glaset färdig skuret och slipp alla mellanhänder och ockrare till akvarie byggare.Patrik Citera
Guest Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Begagnat marknaden är ju väldigt tacksam den med akvarium sjungen som en blyklump. Där är ett bra tips med om du vill ha ett billigt kar? Eller är det nytt som är på tapeten? Citera
TjenareMannen Postat 4 oktober 2013 Författare Postat 4 oktober 2013 Ja de hade nog varit de enklaste, men jag har tummen mitt i handen kan man säga, så skulle nog inte våga fylla de med vatten sen! Ja får svar på måndag från pwss.se. Dom verkar väldigt reko.Ja angående Tyskland så var de lite min tanke med att kvalitén kanske inte är den bästa, tack för infon iaf Citera
TjenareMannen Postat 4 oktober 2013 Författare Postat 4 oktober 2013 PickoJa precis de är nytt ja är ute efter helst Citera
salar Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Jag vill nog lova att bygga ett kar klarar du även om tummen är felplaserad,Jag tycker att akvarie byggarna är hutlöst dyra för att bygga kar lite som en hantverkare som tar typ 450kr timmen.Patrik Citera
Guest Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Som salar säger bygga ett eget kar med just den storlek du vill ha ev hål på exakt rätt ställe och hela kittet klarar du garanterat. Det är väldigt lätt. Maskera fogarna så blir det fina fogar sedan några tandpetare som mellanlägg. Citera
Guest Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Pwss har jag väldigt god erfarenhet av. Men det är som med allt finns alltid minst 2 sidor Citera
TjenareMannen Postat 4 oktober 2013 Författare Postat 4 oktober 2013 Haha Aa får hoppas.Ja vissa tar alldeles för mycket tyvärr!Som sagt, löser inte pwss ett kar på mina mått så blir de till O bygga ett själv kanske, känns som man har Googlat akvarium en hel del nu. Citera
Guest Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Man blir lätt google blind efter ett tag helt vimsig i kålat Citera
Guest Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Kan bli lite avigt ibland men det värkar rätt upp sig.Kom på ett ställe till som man ej får glömma saltkällaren dom har jag hört bra om ej egen erfarenhet Citera
TjenareMannen Postat 4 oktober 2013 Författare Postat 4 oktober 2013 Ja verkligen, man får hoppas Dom får jag kolla upp då Citera
DaTrucka Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Moderator's upplysning: Om tråden verkar osammanhängande så beror det på att den är rensad från onödiga inlägg som inte har med ämnet att göra.Håll er till ämnet i fortsättningen TACK ! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.