Gå till innehåll

Akvarium på nätet ?


TjenareMannen

Rekommenderade inlägg

Bygg ett akvarium själv det är billigast.

Akvarium som är limmade i Polen och Tyskland som jag sett håller inte någon vidare kvallitet.

Bygg själv och köp glaset färdig skuret och slipp alla mellanhänder och ockrare till akvarie byggare.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Begagnat marknaden är ju väldigt tacksam den med akvarium sjungen som en blyklump. Där är ett bra tips med om du vill ha ett billigt kar? Eller är det nytt som är på tapeten?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja de hade nog varit de enklaste, men jag har tummen mitt i handen kan man säga, så skulle nog inte våga fylla de med vatten sen!

Ja får svar på måndag från pwss.se. Dom verkar väldigt reko.

Ja angående Tyskland så var de lite min tanke med att kvalitén kanske inte är den bästa, tack för infon iaf

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Som salar säger bygga ett eget kar med just den storlek du vill ha ev hål på exakt rätt ställe och hela kittet klarar du garanterat. Det är väldigt lätt. Maskera fogarna så blir det fina fogar sedan några tandpetare som mellanlägg.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bli lite avigt ibland men det värkar rätt upp sig.

Kom på ett ställe till som man ej får glömma saltkällaren dom har jag hört bra om ej egen erfarenhet

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...