niki68 Postat 14 oktober 2013 Postat 14 oktober 2013 Hi I Find another shipping to Stockholm by Euro bus , is express 24 h , and cost 69€Regards extremecorals Citera
niki68 Postat 14 oktober 2013 Postat 14 oktober 2013 If you buy up 500 € You get 5 procent off if You buy up 1000 € You get 10 procent off .Every order gets some gratis frag !If You have any questions let me know !Regards Citera
Dykaren Postat 15 oktober 2013 Postat 15 oktober 2013 Har ingen personlig erfarenhet, men blir skeptisk när man försöker namn-snylta på andras goda rykte. Citera
Ted Camenius Postat 1 juli 2014 Postat 1 juli 2014 Nån som haft något med extremecorals.eu att göra senaste tiden?Jag har köpt zoas av honom vid två tillfällen i vintras o i våras utan strulJag skulle få en ersättare till blue hornet som inte klarade sig. Har betalt en extra frakt för dessa o han skulle skicka. Det senaste jag hörde från honom var att han var i bali o skulle skicka veckan efter. Sedan dess inget svar varken på mail eller fb.. Nån som haft kontakt med honom?Vore väl korkat att blåsa någon på en frakt o en sorts zoa för några hundringar när jag handlat vid fler tillfällen o allt funkat smidigt. Citera
osby0479 Postat 1 juli 2014 Författare Postat 1 juli 2014 Jag hade kontakt med honom senast förra veckan, fick lite bilder o annat skickat till mig.Tröttsamt när det strular! Citera
Ted Camenius Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 Nu verkar det löst. Fick äntligen tag på honom via fb. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.