jeber Postat 19 november 2020 Dela Postat 19 november 2020 Riktigt läckert man blir imponerad 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 20 november 2020 Författare Dela Postat 20 november 2020 16 timmar sedan, Henric skrev: Ja, det är lite otäckt o flytta allt, men jag tror att det kommer gå bra. Tidal garden har några akvarium på hjul. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 21 november 2020 Dela Postat 21 november 2020 On 2020-11-19 at 17:19, Henric skrev: Tack, ja det ä lättare med led, men snart kommer man på vilka lysrör som passar bra och sedan är man rätt nöjd. När jag körde led hade jag samma inställning de två sista åren. Men led är häftigt med soluppgång och nedgång. Tycker hållbarheten är sådär bara. Blir t5 här oxå nu! Vilka rör och fördelning använder du? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.