Gå till innehåll

Henric V2


Henric

Rekommenderade inlägg

Låter som en bra plan.. Du har uppenbarligen samma dilemma som vi andra.. Viljan finns men inte Maglofsters ekonomi ;)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samtidigt så är det kul när det inte går för snabbt. Drömmen och funderandet är ganska underbart det också :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

SKIT SKIT SKIT! Glad som jag var när jag spårade mitt paket med sand och revkeramik till min lokala butik. Hämtade paketet och packade upp... Trasig revkeramik och Kz:a produkterna, ett paket med revkeramik och en påse med sand saknades!!! Fy fän vad jag är sur. Jag som hade tänkt att fixa med karet i helgen. Nu blir det spackling av källarväggarna i stället :argumerar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Trist mannen!! O andra sidan blir väggarna klara istället !! Bara till o maila butiken om allt som saknades.. Ska du reklamera transporten ?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag har redan mailat butiken, men sist så svarade de inte förrän brorsan började tjöta på dem också... Vi får väl se hur de löser detta. Men jag tänker inte reklamera frakten. Det var väldigt dåligt packat. Jag har begärt att de ska skicka reefboond och lite plåster också. Vi får väl se vad de skickar med. men jag fattar inte hur de kan misslyckas så.

Ändrat av Henric
dålig svenska
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi... Är på kalas hos bror och står framför akvariet och så kommer fru Nyström. Utbrister va är det för något!? Det där säger henric? Och pekar på den nya äh lampan... Ja den säger fru Nyström. Ja det är den nya lampan säger henric.

Den kommer aldrig upp här säger frun... Jo säger henric. Nä aldrig i hel...te att den gör utbrister en upprörd fru Nyström... Jo det kommer en sarg säger då bror i hopp om att hon skall lugna sig. Ännu mer upprörd säger hon nej igen och påpekar att hon gått med på detta jätte akvarium på villkor att det måste va snyggt..... Nu blir det intressant o se hur broder löser detta. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag berättade det för henne om alternativet och då lugna hon sig lite :) Jag vet att Henric drömmer om att sätta upp en PS pandora med smt led cluster men jag tror inte hans fickor är djupa nog. Som sagt jag är glad att jag inte har sådana problem att stå inför.

Jag hade 2st precis likadana över mitt förra akvarium och ljuset från en lumenarc large reflektor 400w är grymmes. Får hoppas det löser sig broder ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

SKIT SKIT SKIT! Glad som jag var när jag spårade mitt paket med sand och revkeramik till min lokala butik. Hämtade paketet och packade upp... Trasig revkeramik och Kz:a produkterna, ett paket med revkeramik och en påse med sand saknades!!! Fy fän vad jag är sur. Jag som hade tänkt att fixa med karet i helgen. Nu blir det spackling av källarväggarna i stället :argumerar:

Tråkigt att höra men OT men vad gör du med Källarväggarna?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ha, Ha, jo vilken saltakvarist har inte haft en diskussion med sin fru om akvariet. Att det tar plats, låter mycket, kostar mycket pengar, att det tar mycket tid, att man bara sitter o glor..., alla inköpsresor, alla trevliga samtal med saltpolare. Listan går nog att fylla på med mera. Men en ramp innan sommaren skulle vara gött, får bara städa o diska ordentligt först :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att höra men OT men vad gör du med Källarväggarna?

Jag har fixat ett nytt rum i källaren till grabben och då åker jag på att fixa till hallen i källaren också. De är lite tråkiga tapeter osv. Jobb finns det hela tiden:död:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...