Bekolsyra Postat 12 oktober 2013 Postat 12 oktober 2013 Vet någon om de håller på att konvertera till saltvatten eller om de tänker fortsätta med fjantvatten? Citera
robertmosen Postat 12 oktober 2013 Postat 12 oktober 2013 Tycker det mer var kloakvatten de senaste åren. Brunt och äckligt.De har salta grejor på skynket så jag hoppas verkligen de kör salt. En bänk framför och jag kommer att hänga där varje dag. Citera
robertmosen Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Hoppas det blir fint och inte som det ångestfyllda som finns på restaurang MamaMia. Citera
56ovwal Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Var på Triangeln idag på lunchen och självklart kollade jag in karet. Ja, det blir saltvatten! Nytt mindre kar än tidigare, uppskattningsvis 2 meter kortare (!), men naturligtvis enormt ändå med typ 3x1x1m. Hela bakrutan täckt med revkeramik och några rejäla revpelare var på plats. Sumpen bestod av minst två akvarium på typ 500 liter. Kan bli bra detta :-D. Och naturligtvis borde jag plockat fram telefonen och tagit en bild, men tanken slog mig inte... Citera
56ovwal Postat 9 november 2013 Postat 9 november 2013 Vad jag hört är det AkvarieLeasing som bygger och ska sköta det? Citera
suezen Postat 9 november 2013 Postat 9 november 2013 Japp, det stämmer. Pratade med han hos dem som ska sköta det. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.