Guest Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 bubblor vågor missfärgningar hade blivit reklamation på en gång. Det ska inte hända. Citera
Guest Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Har har dock en missfärgning i min avrinningskammare såg jag. Den är i vattenlinjen och beror på dosering av abc+ som lägger sig på ytan innan det löst upp dig och denna kan är oerhört jobbig att få bort försökte idag utan lycka. Kan vara något liknande du fått? i mitt fall är det antagligen kalk. Citera
PeterG Postat 27 oktober 2013 Postat 27 oktober 2013 ManneUndrar om det är liknande som Atropos ,har du samma typ av glas och från vem ? Citera
_Manne_ Postat 28 oktober 2013 Postat 28 oktober 2013 ManneUndrar om det är liknande som Atropos ,har du samma typ av glas och från vem ?Bilden jag la upp är från mickes akvarie.. Jag o Micke har köpt från samma butik.. Vilken leverantör han har av glas vet jag faktiskt inte.. Jag kan inte se något lustigt på mitt eget kar, Micke har du hört efter eller tiden har inte funnits Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.