Gå till innehåll

Pumpljud ?


pegekin

Rekommenderade inlägg

Läste här på guiden att Vortech MP 40w(ES) är väldigt högljud,stämmer det?

Går den att jämföra med Polarion 7ml, för den viner ju på en hel del,säkert inte samma ljud men låter dom typ lika högt?

Verkar ju vara RollsRoysen bland pumpar.....åtminstone priset!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är många som är väldigt positiva till jabeo pumpen. Sök fram tråden här på guiden. Jag är annars väldigt förtjust i tunze - har dock själv lite ljudproblem där (förmodligen är de ej "inkörda" än bara)

Med vänlig hälsning, Björn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är många som är väldigt positiva till jabeo pumpen. Sök fram tråden här på guiden. Jag är annars väldigt förtjust i tunze - har dock själv lite ljudproblem där (förmodligen är de ej "inkörda" än bara)

Med vänlig hälsning, Björn

Alltså om jag nu väljer Tunze pumpen,då kommer jag ju oxå att behöva en kontroller,men vilken ska man satsa på om man vill ha lite inställnings-möjligheter som impulse och våg tex. Och vilken pump/pumpar skall jag ha då?

Har ett 360 l akvarie

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

mellanhänder och flashigt märke där har vi nog största skillnaden. Sedan så kan jag ej uttala mig om Jebao kvaliten men den känns lite plastigare eller hur man ska förklara en dom andra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

mellanhänder och flashigt märke där har vi nog största skillnaden. Sedan så kan jag ej uttala mig om Jebao kvaliten men den känns lite plastigare eller hur man ska förklara en dom andra.

Kontrollen är en stor skillnad känns billig helt enkelt vortech kontrollen spelar i en helt annan liga.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...