toompa Postat 20 oktober 2013 Postat 20 oktober 2013 Skulle vilja ta bort lite knappar från mina stenar och är det någon som vet hur farliga dessa är och hur jag ska göra? Tror dom kallas pink and gold. Citera
Rasmus Pedersen Postat 20 oktober 2013 Postat 20 oktober 2013 Protopalythoa! Ja, de är farliga vid felaktigt handhavande. Bäst är att inte röra dem alls om du vill vara på den säkra sidan. Citera
toompa Postat 21 oktober 2013 Författare Postat 21 oktober 2013 Okej men det värsta är ju att dom sprider sig där jag inte vill ha dom Citera
Laggeman Postat 21 oktober 2013 Postat 21 oktober 2013 Har du ingen möjlighet att ta upp stenen och dela på den med hammare och mejsel, så se ifall du kan få bytt stenen mot en annan som saknar knappar.Kan du dela på den så kan du säkert ta med biten med knapparna på till din lokala butik och be dem ta hand om den. Alternativt sätter du ut en annons på den så någon som vill kan få köpa den av dig istället. Citera
Ulf Sandberg Postat 21 oktober 2013 Postat 21 oktober 2013 Låna stenen till någon med kejsare. En vecka hos mig så hade knapparna varit uppätna, men jag bor lite för mycket söderut. Citera
toompa Postat 22 oktober 2013 Författare Postat 22 oktober 2013 tack för tipsen. Får försöka hacka sönder stenen där dom sitter o se om någon vill ha dom kanske Citera
Rasmus Pedersen Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 tack för tipsen. Får försöka hacka sönder stenen där dom sitter o se om någon vill ha dom kanske Gör det i sådana fall under vatten. Ta en spann med akvarievatten, något stämjärnsliknande och en klubba/hammare och gör det i spannen. Citera
toompa Postat 22 oktober 2013 Författare Postat 22 oktober 2013 japp glasögon o handskar har jag så det är lugnt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.