hagbard Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 man kan göra rätt för mycket också..det är inte så att bakterierna nöjjer sig..utan det är svart eller vitt...belasta med fisk!hellre 1 itaget än alla på en gång..det gäller för de flesta andra här också. Citera
Boerboele Postat 22 november 2013 Författare Postat 22 november 2013 Sant sant. Tanken är att stoppa i 3 först och mäta nitriten ett par dagar tills det ser bra ut och sen släppa i resten. Är 6 st totalt och de är inte så jättestora på 222 liter, så det borde kunna bära upp det ganska fort.Den fisk som är minst tuff är kulfisken så tänkte att han ska få gå i med den första omgången. Eftersom kulfiskar inte har fjäll är de väldigt känsliga för nitrit, så känns som jag var tvungen att ha det nere på noll innan. Citera
phhasek Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Hur är argi mot koraller?mina sps slår inte ut och jag misstänker att det är argins fel. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.