ikola Postat 25 juni 2014 Författare Postat 25 juni 2014 Nu har Bangaierna lekt igen.Det är hanne nr 2 som tuggar. Citera
alexochingencarina Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Häftigt! Hur många blir det per kull? Citera
ikola Postat 25 juni 2014 Författare Postat 25 juni 2014 Mitt förra par gav ca 45 st.Detta paret är inte riktigt lika stora och det är första gången på denna hannen så vi får väl se.Den andra hannen, det är 2 hannar till honan, gav bara 6 st yngel men han är mindre än denna hannen som tuggar nu. Citera
Mattias Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 Fått upp nya lyset ?Sent from my iPad using Tapatalk Citera
Hermanbrute Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 och har du några fraggar du vill bli av med? Citera
ikola Postat 29 juni 2014 Författare Postat 29 juni 2014 Fått upp nya lyset ?Sent from my iPad using TapatalkDet sitter uppe o lyser så fint så. Citera
ikola Postat 29 juni 2014 Författare Postat 29 juni 2014 och har du några fraggar du vill bli av med? Du är välkommen hit, det finns allt en hel del o fragga på, det är bara du hör av dig Citera
Mattias Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 Nån skillnad ännu ?Sent from my iPad using Tapatalk Citera
ikola Postat 30 juni 2014 Författare Postat 30 juni 2014 Skillnad gällande korallerna kan jag på denna korta tid inte se.Däremot tycker jag att det ser bra ut.Och vatten håller en lägre temp. Citera
ikola Postat 3 juli 2014 Författare Postat 3 juli 2014 Tog några kort uppifrån: och ett kort framifrån Citera
ikola Postat 3 juli 2014 Författare Postat 3 juli 2014 Tack GordanDet var lite roligt att se karet uppifrån då streamerna var avstängda så jag var tvungen att ta några kort Citera
Hermanbrute Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 Tack för senast Conny! Ser ut som korallerna kommer må bra i karet än så länge iallafall! Dock så tror jag ingen utav mina koraller någonsin kommer se lika välmående ut som dina!Hoppas de gick bra med pepparmintsräkorna där också! Och hör av dig om skyddet och cashen för dem små djuren! Väntar några veckor till så jag får se hur det går med korallerna så kanske jag får paxa en montipora fragg om jag ber snällt! Citera
ikola Postat 3 juli 2014 Författare Postat 3 juli 2014 Skyddet/sargen är slängt tyvärr.20:-/fp går Podsen på. Kommer hit nästa fredag.Då kan vi ju prata koraller igen. Citera
hagbard Postat 5 juli 2014 Postat 5 juli 2014 Instämmer med förgående,tack för senast! Vart stum av beundran hur ett revkar egentligen ska se ut!Stor artrikedom och riktigt kul att se på, precis så man vill att det ska vara! Första titten wow och ju mer man tittar så dyker det upp något intressant att följa Citera
ikola Postat 7 juli 2014 Författare Postat 7 juli 2014 Nu är de små Bangaierna 6 veckor.Snart dags att låta dom flytta vidare. Citera
MariaL Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 Vilken fantastisk balja! Du får gärna höra av dig när Banggaierna kan flytta, jag är jättesugen Skulle hemskt gärna kika live på karet också Citera
ikola Postat 10 juli 2014 Författare Postat 10 juli 2014 Det är väl klart att du får komma hit, hör av dig om du har vägarna förbi Citera
gordan_ Postat 11 juli 2014 Postat 11 juli 2014 tack för pods leveransen nu ska min mandarin få mumma Citera
ikola Postat 11 juli 2014 Författare Postat 11 juli 2014 tack för pods leveransen nu ska min mandarin få mumma Gött det Citera
Hermanbrute Postat 11 juli 2014 Postat 11 juli 2014 Tackar för idag! Podsen har börjat trilla ner i akvariet och det verkar som alla invånare blev glada för de!Koraller tror jag kommer funka alldeles utmärkt. måste beställa korallim bara haha.Men med en bra dag följer ju ofta bekymmer. Vi märkte när vi kom hem att våran hund har fått en knöl på ryggen. Får hoppas att det inte är något allvarligt me han bara!Ha de gott så hörs vi snart igen! Citera
ikola Postat 17 juli 2014 Författare Postat 17 juli 2014 Vaknade till vid 04 inatt o tittade på väckarklockan, den var svart, STRÖMAVBROTT.Gick in till karet o där var det också utan ström.Bytte en propp o fick igång det igen.Ska bli spännande att se det ikväll när jag slutar jobbet.Vet ju inte hur länge det var utan ström. Citera
Andreas N Postat 17 juli 2014 Postat 17 juli 2014 Kan va en doppvärmare som strular och får kortis när den går igång. Håller tummarna att det gått bra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.