ikola Postat 3 augusti 2015 Författare Postat 3 augusti 2015 23 dygn idag, kommer nog att prova fånga den natten mellan tisdag o onsdag. Citera
ikola Postat 7 augusti 2015 Författare Postat 7 augusti 2015 Jag lyckades plocka upp hannen natten mellan tisdag och onsdag.Han släppte då inget ifrån sig, släppte ner honom i yngelkaret.Fortfarande har han inte släppt ut några yngel, bara ett enda, han har väldigt mycket kvar.Tyvärr ska vi på en hundtävling i Mora denna helg.Grannen är beredd att hjälpa till men det är ju inte lätt. Hannen måste ju så fort han släppt över i huvudkaret annars äter han upp ynglen.ev tömmer jag honom i morgon bitti om han ej spottat. Citera
ikola Postat 16 augusti 2015 Författare Postat 16 augusti 2015 Tyvärr vart det inga yngel denna gången.De blev nog uppätna.Nu matar jag för fullt och hoppas att han kan hinna äta upp sig innan honan tycker det är dags igen. Citera
ikola Postat 23 augusti 2015 Författare Postat 23 augusti 2015 Har haft besök av Victor idag.Han tittade i yngelburken och såg att det var ett yngel kvar. Själv har jag inte tittat däri på en 10 dar eller nåt.Nu blir det Artemiakläckning igen Citera
ikola Postat 2 september 2015 Författare Postat 2 september 2015 Lite blandade bilder, ynglet är snart en månad. Citera
ikola Postat 5 september 2015 Författare Postat 5 september 2015 Gött att det regnade idag.Då fick jag chansen att sitta inne o se en Bangailek.Såg tyvärr inga romkorn, det går för fort.Jag tog några småfilmer, om någon vill se kan jag prova att ladda upp. Citera
ikola Postat 10 september 2015 Författare Postat 10 september 2015 Jag fick en resa förbi Ludvika med jobbet idag, givetvis blev det ett besök på ASI.Det fanns mycket i korallväg men jag lyckades stå emot.Med hem kom det en Gobiodon Acicularis och en Pompomkrabba, Lybia Tesselata. Citera
bjomat Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Gött att det regnade idag.Då fick jag chansen att sitta inne o se en Bangailek.Såg tyvärr inga romkorn, det går för fort.Jag tog några småfilmer, om någon vill se kan jag prova att ladda upp.Jag vill gärna se Citera
ikola Postat 10 september 2015 Författare Postat 10 september 2015 Då måste jag nog be dottern om hjälp att fixa in en film Citera
ikola Postat 11 september 2015 Författare Postat 11 september 2015 https://youtu.be/-Crho7lNGNU Citera
ikola Postat 11 september 2015 Författare Postat 11 september 2015 Inte alls säkert att detta funkar Citera
bjomat Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Funkade finfint! Tack!Riktigt roligt att se Clownen och sixlinern verkade vilja vara med på ett hörn Citera
ikola Postat 24 september 2015 Författare Postat 24 september 2015 CyanoHar nu kämpat med detta i några veckor.Förstår om folk lägger ner sina kar när detta händer. Citera
Kenneth J Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 CyanoHar nu kämpat med detta i några veckor.Förstår om folk lägger ner sina kar när detta händer.Det är verkligen inte kul! Vatten byten och stabila värden är det som gäller för att komma ifrån skiten... Citera
ikola Postat 9 oktober 2015 Författare Postat 9 oktober 2015 Det var ett tag sedan jag hann skriva något nu men det har nog hänt en del här.Kämpar mot cyanon fortfarande genom att störa den varje dag. Enda vattenvärden Kenneth som kanske är fel men inte ostabilt är fosfatet på 0,11.Tillsätter nu Cyano Clean och Coral Snow.Ska börja med VÄS under helgen, blandat o klart.Har även varit hem till Johannes som tyvärr håller på o lägger ner sitt kar och köpt en C.Potteri och en MaxSpect Gyre 150.Lite kottar har det också blivit. Citera
ikola Postat 9 oktober 2015 Författare Postat 9 oktober 2015 Inga bra kort men alla kan ju inte vara som de proffsfotografer man ser kort från här på Guiden. Citera
Strikt Postat 9 oktober 2015 Postat 9 oktober 2015 Enda vattenvärden Kenneth som kanske är fel men inte ostabilt är fosfatet på 0,11. Jag brukar aldrig mäta mitt Kenneth Roligt med yngel, har du fått tidigare? Citera
ikola Postat 9 oktober 2015 Författare Postat 9 oktober 2015 Detta är andra paret har haft under 3 års tid, det har blitt några kullar Citera
Strikt Postat 9 oktober 2015 Postat 9 oktober 2015 Detta är andra paret har haft under 3 års tid, det har blitt några kullarHur många brukar det bli per kull och hur många brukar överleva? Citera
ikola Postat 9 oktober 2015 Författare Postat 9 oktober 2015 Maxantal i mina kullar har varit 50 stÖverlevnaden beror på så mycket främst min egen tidsinsats men ca 10 - 15 st Citera
ikola Postat 15 oktober 2015 Författare Postat 15 oktober 2015 återigen 2 st "mycket" bra kort. Citera
_Manne_ Postat 15 oktober 2015 Postat 15 oktober 2015 Ser trevligt ut.. Kul att du lyckas med en del..Med vänlig hälsning, Manne Citera
krille 55 Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 kan inte se det. Står att det är privat Citera
ikola Postat 21 oktober 2015 Författare Postat 21 oktober 2015 Det är nog mina datakunskaper som spökar.Får be nån av kidsen om hjälp Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.