ikola Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Hysterixen skvallrar om höga näringsvärden ser jättebra ut Conny. Här du mkt cyano?Missat att svara på detta.Näringsvärdena är låga till obefintliga.Cyano har jag än så länge klarat mig utan.Vi får diskutera detta live över en kaffe nästa helg. Citera
ikola Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Snyggt kar Conny!Tack HenrikSynd att du missar träffen nästa helg.Du är välkommen in på en kaffe på vägen upp till fjällen istället. Citera
Andreas N Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 vad bra att jag bara såg fel med näingsnivån då. Tyckte hysterixen såg lite grön ut i färgen nämligen. Men det kanske bara var ljuset som reflektera lite underligt. Citera
ikola Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Jesper kommer hit i morgon.Han får svara på detta om den gröna Hysterixfärgen Citera
Henric Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Tack HenrikSynd att du missar träffen nästa helg.Du är välkommen in på en kaffe på vägen upp till fjällen istället.Tack för inbjudan, men familjen skulle nog klaga rätt kraftigt. Men jag o brorsan kommer säkert någon mer gång. HA det så trevligt på träffen.//Henric Citera
ikola Postat 19 januari 2014 Författare Postat 19 januari 2014 vad bra att jag bara såg fel med näingsnivån då. Tyckte hysterixen såg lite grön ut i färgen nämligen. Men det kanske bara var ljuset som reflektera lite underligt.Jesper vart här förut.Efter lite lite diskussion om den "gröna" färgen på Hysterixen i förgrunden blev den flyttad. Den var nog placerad lite framför ljuszonen.Nu sitter den längre bak o högre upp.Detta medförde givetvis mer förändringar.Får försöka ta nya kort i morgon. Citera
Andreas N Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Oj.... Var inte meningen att det skulle bli merjobb pga vad jag sa. Men det kanske var nödvändigt för att få rätt ljus till den. Citera
ikola Postat 21 januari 2014 Författare Postat 21 januari 2014 Så här ser det ut nuTog några knappbilder också Citera
alexochingencarina Postat 21 januari 2014 Postat 21 januari 2014 Ser ut som det här karet varit igång mycket längre. Jädrans fint alltså=) Citera
ikola Postat 21 januari 2014 Författare Postat 21 januari 2014 Ser ut som det här karet varit igång mycket längre. Jädrans fint alltså=)Tack Alex.Lite tråkigt bara utan fisk men det lär väl snart komma i några stycken. Citera
alexochingencarina Postat 21 januari 2014 Postat 21 januari 2014 Tack Alex.Lite tråkigt bara utan fisk men det lär väl snart komma i några stycken.Har du inga fiskar? Det har jag missat. Äh. Bättre för korallerna:ler: Citera
Andreas N Postat 21 januari 2014 Postat 21 januari 2014 Bäst att du låter akvariet va utan ett tag nu så du är säker på att pricken är borta. Citera
ikola Postat 21 januari 2014 Författare Postat 21 januari 2014 Helt rätt.Det får vänta lite till Citera
ikola Postat 24 januari 2014 Författare Postat 24 januari 2014 Det kom ett gäng påsar med Pods Citera
krille 55 Postat 24 januari 2014 Postat 24 januari 2014 tjusigt. Vågat dej på en solkorall. ska du sitta uppe på nätterna och mata nu då Citera
ikola Postat 24 januari 2014 Författare Postat 24 januari 2014 mm, den kan bli fin om Eva sköter den nattetid,kan vara skoj att prova Citera
Erka Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Riktigt snyggt akvarium, att stenen hår ända upp gör hela grejen. Krille sa att hade varit där ja, skulle stannat och tjatat lite mer så hade vi setts men hade bråttom hem. Blev det något kul? Var riktigt sugen på den stora lila fungian om jag haft plats, men fick en grön acan och en fin liten lobophyllia iaf. Citera
ikola Postat 29 januari 2014 Författare Postat 29 januari 2014 Köpte inget idag.Såg dock några koraller som säkert skulle göra sig bra här.Tänkte åka dit i morgon EM igen. Citera
ikola Postat 29 januari 2014 Författare Postat 29 januari 2014 + på den Jesper.Nej nu får jag nog hålla mig Citera
patchi Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Vill också ha mera koraller men väntar tills överflytt är klar då får de bli mera hade Amazon nått fint inne nu? Citera
ikola Postat 30 januari 2014 Författare Postat 30 januari 2014 Det har kommit mer LPS o en del fisk.Jag köpte med en knappkoloni hem, om de slår ut så tar jag ett kort ikväll.Träffade även Erka från forumet där. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.