Postat 26 februari 201411 år Så du har köpt en kulalgsätare nu. Ska du till Göteborg. Vi har bokat hotell och stannar till söndag
Postat 26 februari 201411 år Författare Häftig fisk! Och snygg flakmonti! vi får byta med varandra när de har växt till sig Fisken "ska" äta kulalger, den blir nog egentligen för stor för mitt kar men efter den har ätit upp kulalgerna så kanskeden får säljas vidare.
Postat 26 februari 201411 år Författare Så du har köpt en kulalgsätare nu. Ska du till Göteborg. Vi har bokat hotell och stannar till söndagJa, det blir en tur ner till Göteborg men bara en dagstur.Vi har bokat en minibuss.
Postat 26 februari 201411 år Författare härligt connyJa nu hände det lite på djurfronten.Jag såg även "din" nya fisk och den var verkligen fin.
Postat 27 februari 201411 år Lite nyförvärv från Triton[ATTACH=CONFIG]111721[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111723[/ATTACH]Härligt med lite nytt!
Postat 27 februari 201411 år Författare Härligt med lite nya tillskott i burken, dags för ett besök nu!Alltid välkommen, även om du inte dricker kaffe
Postat 28 februari 201411 år Författare Krille, så här ser knappkolonin utDet blev även en Mandarin idag
Postat 28 februari 201411 år Författare Knapparna känner du igen va ?Det var de vi tittade på samtidigt på Amazon.Mandarinen kom från Triton idag.
Postat 1 mars 201411 år Författare Köpte en hurts på IKEA.Därinne står nu en 25 liters osmosdunk och 3 Liters dunkar Balling.Blev lite bättre med plats under akvariet.Returen är nu dragen bakom karet.
Postat 1 mars 201411 år Författare Ja, det blev rätt bra.Nu slipper jag ju se osmosdunken.Nätverket i bild 2 är nu upphängt så här kan man kanske få in något annat på sikt.
Postat 5 mars 201411 år Författare Jäkla va snyggt det blivit. Är det mina knappar på bild treTack KrilleJa , det är dina knappar på bild 3
Postat 5 mars 201411 år Riktigt snyggt:smiley20:,vet du vad korallen på bild 8:a heter,har en likadan själv mvh Ola.
Postat 5 mars 201411 år Författare Riktigt snyggt:smiley20:,vet du vad korallen på bild 8:a heter,har en likadan själv mvh Ola.Det ska väl vara en Acans
Postat 14 mars 201411 år Författare Fick ett trevligt besök från Dalarna.Calle o Micke kom på kaffe och fragg/korallbyte.
Postat 14 mars 201411 år Får tacka själv för titten. mycket fint kar du har och tack för fraggarna!Får vi göra om.
Postat 14 mars 201411 år Stort tack. Mycket trevligt. Synd det blir så stressigt när man ska åka långt.Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.