Andreas N Postat 30 mars 2015 Författare Postat 30 mars 2015 Längesen jag skrev något men karet tuffar på fint.Slänger med en mobilbild på ena halvan av karet.Oridigerad raw rakt ur telefonen Citera
Andreas N Postat 2 april 2015 Författare Postat 2 april 2015 Vad gäller pavona och gult flak från tonga så förlorade jag bägge dom 2 .... Enda som dog . Har egentligen ingen aning om varför men jag hade problem med mina flakmontipora i höstas/vintras men nu mår de bra. Kan ha vart en brist eller mitt extremhöga jod värde som låg på över 400 och rekommendationer ligger på 70 typ. Citera
bjomat Postat 12 april 2015 Postat 12 april 2015 Vad gäller pavona och gult flak från tonga så förlorade jag bägge dom 2 .... Enda som dog . Har egentligen ingen aning om varför men jag hade problem med mina flakmontipora i höstas/vintras men nu mår de bra. Kan ha vart en brist eller mitt extremhöga jod värde som låg på över 400 och rekommendationer ligger på 70 typ.Ok sånt som händer men trist Aqua Stockholm hade fått in väldigt fina gula montiporor och snygga väldigt ovanliga pavonor Citera
Andreas N Postat 11 maj 2015 Författare Postat 11 maj 2015 Oj. Det var längesedan jag skrev ngt ser jag. Det som hänt är att jag köpt mig en theiling Rollermate. Citera
ikola Postat 20 maj 2015 Postat 20 maj 2015 Får nog hjälpa Andreas att hålla liv i denna tråden.Ett mycket fint kar att se live.Tack för kaffet. Citera
Andreas N Postat 6 juli 2015 Författare Postat 6 juli 2015 Tack Conny :-)Bifogar en bild på min acropora Rainbow nasuta som verkligen trivs nu.Problem med grön cyano kvarstår. Citera
Andreas N Postat 28 mars 2016 Författare Postat 28 mars 2016 Detta kar är nedlagt och ett nytt mkt större projekteras och beräknas stå klart sent -16 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.