Bliaze Postat 26 augusti 2005 Dela Postat 26 augusti 2005 Kan.man.snabba.på.prosessen.i.början.när.man.lat.i.ls.eller.måste.man.vänta.1.månad.innan.man.läer.i.nåot.levande.ioflever.det.redan.små.räkor.oc.sjöstjärnor.i.men.fiskar.mm?*otåli*/som.alla.nu.vet.är.mitt.tanentbord.trasit.därför.texsten.blir.som.den.bli! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 26 augusti 2005 Dela Postat 26 augusti 2005 Har du sånt tålamod med tangentbordet tycker jag du kan ge karet lite med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 26 augusti 2005 Dela Postat 26 augusti 2005 hehe var tvungen jag med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bliaze Postat 26 augusti 2005 Författare Dela Postat 26 augusti 2005 Har du sånt tålamod med tangentbordet tycker jag du kan ge karet lite med*suck*grinar.snart.´Men.är.det.så.att.man.måste.vänta.en.el.månad.eller.räcker.det.med.2-3.veckor? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 27 augusti 2005 Dela Postat 27 augusti 2005 Det beror på dina värden. Mät när du får toppar av de olika kemikalierna så är du på god väg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 27 augusti 2005 Dela Postat 27 augusti 2005 Det finns bakterikultur på flaska som snabbar på processen en aning,eller att ta bakteriekultur från ett väl inkört akvarium(slamsug).Annars är nog den enda genvägen att köpa ett akvarium som är "up and runnin".Men det kräver förmodligen mindre tålamod med andra hobbies,typ att spela brev-schack med en hemlös i Somalia-eller att lägga tusenbitars pussel med förbundna ögon.Annars kan du lika gärna åka och köpa fisk som du spolar ner i toan när du kommer hem,så har du i alla fall sparat några dagars frustration.Nej,allvarligt talat -det finns inga bra sätt att snabba på det hela,typ "just add water"! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 27 augusti 2005 Dela Postat 27 augusti 2005 bara att ha tålamod. Jag väntade nog 5 månader innan jag stoppade i något "kul".Har inte haft ett enda problem (peppar peppar, nu fick jag nog ångra mig...).Mvh johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 27 augusti 2005 Dela Postat 27 augusti 2005 Köper du bra begagnad sten så brukar man kunna komma igång på 1-2 veckor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.