Postat 11 mars 201411 år Författare Jag börjar tvivla på att det är Clown yngel som far omkring !! säkert typ, pods som växt till sig :-(
Postat 14 mars 201411 år läckert den "rosa vita montiporan" Köper jag gärna en frag av dig framöver vh g
Postat 18 mars 201411 år Författare Hej Eric, ja de flyttade in på natten efter att jag fick dem som jag hade önskat, tomat paret bor ju rakt nedanför i den andra anemonen så de står och lurpassar på varann :-)
Postat 25 april 201411 år tjena allt väl?? själv försöker jag göra mig av med min röda clown. + flera bta vill ha vanliga ocelaris clowner, du har inget par till över ??du kan få min clown stor bta till och med en riktigt fin sixliner hör av dig vh gordan
Postat 6 oktober 201410 år Författare Ja 2 st men imperatorn blev inte så glad så karet är mörkt nu!!
Postat 6 oktober 201410 år Författare Blev en kejsare med [TABLE=width: 592][TR=bgcolor: transparent][TD=bgcolor: transparent][h=3]Centropyge eibli - Smyckedvärgkejsare[/h][/TD][TD=bgcolor: transparent][/TD][/TR][/TABLE]
Postat 6 januari 201510 år Författare Hej, var hos Edward idag och köpte en kylare bla för och klara värmen, om det blir en lika fin sommar som 2014 när karet kliver över 30 grader !!!Hoppas han tänker om och startar något nytt roligt ;-)
Postat 7 januari 201510 år Gött att det händer något nytt i karet ditt Anders.Du ska inte ha några fler anemoner ????
Postat 2 februari 201510 år Författare nu på fredag är det akvarie kväll med vattenbyte när frugan är borta då kan ni komma på...irlänskt !
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.