Hassel Postat 27 november 2013 Dela Postat 27 november 2013 Hej!Har en "Aquabeam 600 ultra" (led) som börjat blinka,,,den är ett år så den bör ju hålla ett tag till,köpte den begagnad med kvitto men tyvärr köpt i Norge så det blir svårt att reklamera,,,finns det något man kan göra - byta omformare eller liknande eller är den körd??//ulf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
phhasek Postat 27 november 2013 Dela Postat 27 november 2013 Testa att vända på stickkontakten i vägguttaget. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hassel Postat 27 november 2013 Författare Dela Postat 27 november 2013 Nej tyvärr,,fortfarande disco,,,//tack ändå !!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
phhasek Postat 27 november 2013 Dela Postat 27 november 2013 Alltid värt att testa när det är nåt elfel tycker jag. Om inte annat kan man spara ström:http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2267&artikel=1747156 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hassel Postat 27 november 2013 Författare Dela Postat 27 november 2013 Häftigt,,,så lärde man sig nått nytt, har aldrig hör talas om det ,,har lite känsliga instrument på jobbet som strular ibland,,går ju snabbt att testa det!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 28 november 2013 Dela Postat 28 november 2013 Mina blinkade när min fläkt gått sönder.Vet inte hur din led ser ut men kaske blir för varm? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 28 november 2013 Dela Postat 28 november 2013 Kan vara nätdelen. Hittade en gammal nätdel till deras 500 variant (dubbel) i mina skrotsamlingar. 19,5 V - 0,7 A. Vad står det på din nätdel? Om den passar så kan du plocka upp den i Bohus (Kungälv) om du har vägarna förbi.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 28 november 2013 Dela Postat 28 november 2013 Lasse, den nätdelen är du ju skyldig mig (kanske därför bara 4 lampor lyser hos mig...) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 28 november 2013 Dela Postat 28 november 2013 Lasse, den nätdelen är du ju skyldig mig (kanske därför bara 4 lampor lyser hos mig...)Då får du hämta den hemma hos mig Torsten - sorry Sebastian - jag hade glömt detMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 28 november 2013 Dela Postat 28 november 2013 Jag skojjade bara lasse... Jag är nöjd med den du hade satt dit. Bättre någon som behöver den får den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hassel Postat 28 november 2013 Författare Dela Postat 28 november 2013 Hej Lasse !! Man skall aldrig slänga,,,,exakt samma nätdel (och det är troligtvis den som strular),,jättebussigt om jag kan ta över den,,,är du hemma i helgen så kan jag titta förbi,jag testar att ringa dig i morgon!!!!mvh Ulf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hassel Postat 30 november 2013 Författare Dela Postat 30 november 2013 The light is on!!!! Det var omvandlaren ,,,tack Lasse det funkade kanon bra med din gamla, eftersom den hade ytterligare en utgång kan jag ju framöver plocka på ytterligare en led bak i karet, sen blev det ju en himla trevlig fikastund med massa fina tips och några bonusfraggar.När jag sett dina akvarier med alla läckra ljusvariationer vet jag vart jag skall vända mig när jag graderar upp,,, nu börjar det ju bli lite trångt ,, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 30 november 2013 Dela Postat 30 november 2013 Det var bra att det gick att lösa så bra. Och jag slapp att slänga den delen. Och Torsten - ge inte upp - det skall finnas en till här någonstans - frågan är bara - var?MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.