Tedb Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 hittade en värsting sump är de nån här på forumet som hittar nåt annat sånt här skoj så lägg upp bilder på de. Citera
xedar Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 sicken grej! han gillar nog sina gammla jänkare =) Citera
elNico Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 sicken grej! han gillar nog sina gammla jänkare =)Gillar den? han har ju slaktat den.... Citera
xedar Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 jag tror nog inte han har byggt den av en motor.Alla dekaler, mätare, slangar och anaconderna finns ju faktiskt att köpa nytt. Men man måste ju älska sina bilar om man gör en sump som ska likna ett motor block =)men fråga är hur snygg den är om ett år med allt salt =(Mvh Mikael Citera
wrang Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Åter igen å säger det igen.Skall ni använda funktionen från http://imageshack.us/ så gör bilderna MAX 750pixlar breda!!Forumet blir så utdraget och designen blir så ful/utdragen/Moderator Citera
Tedb Postat 30 augusti 2005 Författare Postat 30 augusti 2005 Förlåt mej wrang men jag e ingen pixelhacker så jag har bara postat bilderna som dom var men i och med att de var repost så kan ni väl ta bort tråden. Citera
sebastianboos Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 He He japp men om jag hade fått välja så hade jag nog valt en termometer som hade haft lite lägre värden.. 137 gracer celcius hade inte jag velat ha upp vattnet i Citera
metcrue Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Fan Ted, du får ta och plocka ner din bil och bygga en sump av den:) Citera
Tedb Postat 30 augusti 2005 Författare Postat 30 augusti 2005 Hade kanske varit något . Kompressormatad kalkreaktor :-)Killar med hjärna kör bilar med stjärna Citera
jimmy Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 när vi ändå har kommit in på det vilken moddel är det du har ted ? Citera
Raketforskaren Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Ursäkta att jag lyfter en så gammal tråd. Jag trillade in på den av en slump och kan inte annat än imponeras av att någon orkar lägga så mycket tid (och antagligen pengar) på att "pimpa" sin sump. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.