Mr_Ewing Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Midvinternattens köld är mild,LEDljusen gnistrar och glimmar.Clownfisken sover i enslig anemon,Djupt under 0,5% royal blue i midnattstimmar.Eremiten vandrar i jakt på mat,På akvariet rasslar en eheim foderautomat,Vodkan flödar friskt i sumpen,Endast akvaristen justerar doserpumpen.God jul på er alla kära nördar!Sent from my iPad using Tapatalk Citera
Ted-m Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Jag tänker då inte önska er god fortsättning då det känns som hej då men resten som God Jul full nyår och trevlig midsommar kan jag gå med på. Midsommar slank med då vädret i Timrå med alla gröna gräsmattor och regn får en att längta dit Citera
Tribiani Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 God Jul!!! Tyvärr jobbar man en dag som denna Citera
Vandal Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 God Jul, nu när dagen nästan är slut... befinner mig i föräldrarnas hus i växjö, nån som har nåt kul i fraggväg i närheten? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.