jizeta Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Matade precis fiskarna och den lilla biten folie som sitter över kuben med fryst mat i förpackningen åkte med ner i vattnet och in bakom...är det något att oroa sig för? Citera
Mr_Ewing Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Om du har ett väldigt litet kar så kan det vara idé att plocka ur det,Men har du några hundra liter så kommer det inte att märkas.Det är så extremt lite metall så jag skulle inte oroa mig.Sent from my iPad using Tapatalk Citera
Mr_Ewing Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Det är Max några milligram alu som hamnat i karet så om du slår ut det på 130 liter är det ingen fara.Sent from my iPad using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Det har hänt mig några gånger i mitt rsm 130 . Aldrig hänt något . Vad jag läst på reefcentral så är vattnet som frysfoder kuberna innehållet mer skadligt för karet än foliet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.