odel68 Postat 26 december 2017 Författare Postat 26 december 2017 13 timmar sedan, Datzun sa: Snygga bilder från ett snyggt kar. God fortsättning. Med vänlig hälsning, Fredrik 10 timmar sedan, Andreas_Lindholm sa: God fortsättning Ola! Otroligt fin mandarin, en av mina absoluta favoriter. Mycket fint akvarium Ola, en fröjd för ögat. /ante Tack Fredrik Andreas era ord värmer, mandarinen kommer från Daniels kar, en mycket fin välmående matglad filur.. Citera
odel68 Postat 5 februari 2018 Författare Postat 5 februari 2018 Mesta tuffar på i karet, men märkt mina knappar försvinner, tog upp filfisken igår se om det hjälper? Värden ser bra ut så filis det enda jag kan tänka mig.. 1 Citera
Lasse Postat 5 februari 2018 Postat 5 februari 2018 (ändrat) Fil fiskar är luriga saker. Min erfarenhet är att allt som tar glasrosor kan ta knappar också. Förr eller senare. MVH Lasse Ändrat 5 februari 2018 av Lasse 1 Citera
odel68 Postat 2 mars 2018 Författare Postat 2 mars 2018 Tuffar på i karet just nu, subseriatan börjar skifta i gulgrönt på vissa ställen, skumt men ganska snyggt. Trevlig helg alla 3 Citera
odel68 Postat 12 mars 2018 Författare Postat 12 mars 2018 Mesta ser bra ut i karet, men min ssc börjat tappa sin gröna färg. Ca var lite lågt kan det spela in ? Trevlig kväll på er alla 3 Citera
Tribiani Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 @odel68 Hur går det med karet Ola? Har du några uppdateringar till oss? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.