DaRe Postat 14 januari 2014 Författare Postat 14 januari 2014 Några bilder till.Muräna. När man väl sett någon var de ganska lätta att hitta. Barnen hittade massor under stenar vid standen, små ena.Spotted drum. Denna blev jag väldig glad att hitta. skithäftig men väldigt stor, 25 cm var denna men jag såg en på 40cm så ingen akvariefisk direkt. Gogla på ynglen, de är snygga..Spotted filefish. Citera
slarvid Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Det är en sån man ska köpa inför thai alltså!!! Citera
DaRe Postat 19 januari 2014 Författare Postat 19 januari 2014 Extremt bra tycker jag. Liten som attans och jag skaffade 64 GB minne så man slipper trassla med det. filmar i HD och har en massa bra inställningar för fotografering:En kort per klickx foton per sekund i burstar.1 foto per x sekunder kontinuerligtfilm och lite andra enkla inställningar. Citera
DaRe Postat 19 januari 2014 Författare Postat 19 januari 2014 Inte direkt. Snabbinställning för wide till narrow finns. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.