Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Skummaren jobbar på bra nu när jag höjde den. Blir smutsigare skum. Innan va det vitt som tvållödder. Vattnet har också klarnat betydligt. Har kapat den ena plåten i rampen i kväll. Den där drivare och fläktar sitter. nu har jag den ömtåliga kvar. Den som har ledsen limmade på sej. Ska ta det i morgon

Postat

Har inte hängt upp den men höll den över karet. Rampen är 60 lång o karet är 100. Det blev skugga i kanterna. Får nog vända dom på andra hållet så ytan per ramp blir 80x50 i stället för 100x40.

Postat

Se om du kan brassa på någon timme med befintliga lEDs o se vad tempen blir på skivan.. Bör ju kunna lägga till lite LEDs utan att värmen ska bli besvärlig

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

Ena rampen provisoriskt upphängd bara för att se hur det blir Hyfsat med ljus men det behövs nog en slinga i andra kanten på den andra rampen för att fylla upp i mitten Kommer då att vända denna så ledsen kommer närmast väggenpost-6211-14468932400928_thumb.jpg

Postat

Tror inte det behövs ngn fläkt,det blir ju lite varmare i sommar men du har kanske öppen spis redan som ger mer värme i rummet,såg på min aluplåt jag hade blev lite varmare på sommaren men ingen fara som jag upplevde det mvh Odel

Postat

Har varit och köpt LEDs till en kompletterande slinga i andra rampen, Ska försöka färda det i helgen. Satte i den första skivan i går i baljan. även en värmare. Har nu 26 grader i vattnet.

Postat
post-6211-14468932503404_thumb.jpgFörsta invånarna i baljan. Några skivor från Manne. Inte helt utslagna ännu för ljuset nyss tänt. Snart klar med andra rampen. Håller på att försöka få till upphängningen

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...