Gå till innehåll

Liatölpens knappbalja


krille 55

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...

flyttade sjöborrarna men förlusterna fortsatte. inte en knapp kvar. Har en sten med 5 ricordea Florida på. i dag va alla fem borta o stenen på 5x5 cm va flyttad 20 cm. Nu tröttnade jag på förlusterna o började plocka upp stenen. hittade dennapost-6211-14468934465879_thumb.jpg sex cm över skölden, en femkrona som jämförelse. Kan detta va boven i dramat

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Restaureringen fortsätter. har varit på Håkanstorps zoo i dag och rensat affären på knappar. Han hade en del som inte trivdes så bra i hans kar så jag köpte alla till ett bra pris. 8 stora kolonier. hoppas få igång dom här. Dessutom några ricordea Florida o Yuma. Hoppas detta blir bra. Tack mamadubba för fraggar o guidning till butiken o Patrikk för fika. En trevlig dag blev det

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Restaureringen fortsätter. har varit på Håkanstorps zoo i dag och rensat affären på knappar. Han hade en del som inte trivdes så bra i hans kar så jag köpte alla till ett bra pris. 8 stora kolonier. hoppas få igång dom här. Dessutom några ricordea Florida o Yuma. Hoppas detta blir bra. Tack mamadubba för fraggar o guidning till butiken o Patrikk för fika. En trevlig dag blev det

Tusan också att jag inte visste du drog förbi du skulle ju ha en fragg av mig,lycka till med dina nyförvärv vi ska nog få till en träff ;) Med vänlig hälsning Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Nu verkar det som knapparna får sällskap av sjöhästar. ska till träffen i Karlstad den 24/1 och har bokat upp fyra hästar som kommer att följa med hem därifrån om allt går som planerat. dessutom ska vi till Håkanstorp på onsdag 7/1 och hämta grejer som kommer från dejong. Fyra knappkolonier ska jag ha med hem. blir inte förvånad om jag får med mej nåt annat också. Vi skulle visst till zoogiganten också sa han som ska köra. En ny bekantskap från Växjö. en riktigt trevlig kille som går under namnet marinTH här på guiden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu verkar det som knapparna får sällskap av sjöhästar. ska till träffen i Karlstad den 24/1 och har bokat upp fyra hästar som kommer att följa med hem därifrån om allt går som planerat. dessutom ska vi till Håkanstorp på onsdag 7/1 och hämta grejer som kommer från dejong. Fyra knappkolonier ska jag ha med hem. blir inte förvånad om jag får med mej nåt annat också. Vi skulle visst till zoogiganten också sa han som ska köra. En ny bekantskap från Växjö. en riktigt trevlig kille som går under namnet marinTH här på guiden.

Då löser det sig med knapparna då Krille :smiley20: mvh Ola. .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...