Denny Postat 13 januari 2014 Postat 13 januari 2014 Hej la ut lite levande sten i en hink med vatten och såg nu när jag tittade ner 5 st ormsjöstjärnor någon som vet om man ska behålla dom eller spola ner dom kan bara gissa hur många jag har i mitt akvarium om jag hittade 5 på 10 kilo levande sten undra hur många det är kvar på mina resterande 50 kgsänder med en bild Citera
Maglofster Postat 13 januari 2014 Postat 13 januari 2014 Dom där är trevliga nyttodjur. Men smaken är väl som baken om man vill ha dom eller inte. Jag gillar att ha ett rikt och varierat liv i burken så jag brukar behålla de mesta. Citera
Denny Postat 13 januari 2014 Författare Postat 13 januari 2014 Bara dom inte äter mina fiskar :-) då får dom vara kvar Citera
Maglofster Postat 13 januari 2014 Postat 13 januari 2014 Om du får för dig att göra dig av med dom så är det säkert någon annan här i trakten som är intresserad! Citera
phhasek Postat 13 januari 2014 Postat 13 januari 2014 Tycker de är fina. Räddade en hyfsat stor från att åka i tunnan med chaeton igår. Citera
Denny Postat 13 januari 2014 Författare Postat 13 januari 2014 Ger gärna bort några om någon vill ha har säkert fler än vad jag vet :-) Citera
Denny Postat 13 januari 2014 Författare Postat 13 januari 2014 Såg 3 "fireworms" nu oxå :-) 4 plus 4 till ormstjärnor dom verkar vara av samma sort i alla falldet är kul och ta en liten ficklampa och titta bland stenarna Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.