Gå till innehåll

Led kina


Bpiv

Rekommenderade inlägg

165W LED Aquarium Light Full Spectrum Dimmerable Reef Marine Coral LPS/SPS Lamp See original listing

Item condition:New

Ended: Jan 02, 2014 13:45:37 PST

Winning bid:US $112.50

Approximately 727.08 SEK

[ 35 bids ]

Shipping: $58.00 FedEx International Economy

Item location:United States

Seller:

moto.speed (956 ) | Seller's other items

Ga in pa eBay och sok pa moto ,speed .kommer Nya hela Tilden sa ta det lite kallt.

frakten fuka skit bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har en moddad lågpris själv. Den fungerar bra dock så tyckte jag ej att dioderna höll måttet orginal "har blå/vit 2 kanalig org nu är den 4

Kanal1 400-420Nw

kanal2 440-460Nw

Kanal3 Röda 620Nw Gröna 570nw

Kanal4 Vita 20000K/15000k

Totalt 160W

Detta gjordes för en löjligt billig summa

Ium att väldigt många ramper kommer från kina tex Razor så känns det fel att kalla dessa "kina"ramper

Hur är denna ramp på diod fronten? förvisso är nya löjligt lätta att byta och billiga

Brukar susa en del om dessa gör din det ? Min gjorde löst nu

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

eftersom budgeten är tight och läsning i denna tråd så resultatet är att ni rekomenderar denna led.

Kanske betala några extra kronor för att D.I.Y med att bytta fläktar till tystare.

med denna pris så kan men komma långt gemför andra märke, alla Led har en liv span på runt 50000 timmar även dem som är dyra.

MVH

patrick

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är bra ljus men som sagt ska nog byta ut fläktarna, låter som man startar ett solarium från 1986

Ska man ha något likvärdigt så får man betal 3 dubbelt och då kan man ju lika väl köpa nya när dom här pajar.

(så tycker jag)ja det är nog EverGrow/ReefBreeders dom sålde grow lampor till växthus och sånt också

Med vänlig hälsning jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...