mattep Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Är det någon som har en ytavrinningskam som går att plocka bort för rengörning? Har för mig att jag läst om det i någon tråd här på guiden men jag kan inte hitta det igen. Håller på att planera för en större tank då min första har krympt. Citera
akutmottagning Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 http://www.aquaristic.net/UEberlaufkamm-mit-Tasche-32-cm.htmlBästa butiken på utbud och pris i mitt tycke billigare frakt än inom sverige när det blir lite tyngre köp snabb leverans Citera
Tomas E Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Den finns nog i alla välsorterade butiker. Triton har den för 125 kr. Citera
slarvid Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Pwss har den med. Däremot har jag sett en kam på nätet, tror det va mruztek eller hus sidan stavas, där listen va formad som ett H. Bara trycka på glaset! Citera
mattep Postat 30 januari 2014 Författare Postat 30 januari 2014 Ok, tack för tipsen men det jag egentligen var ute efter var en annan lösning som jag tror jag har sett i en tråd här på guiden. Ett fabrikstillverkat akvarium med en fabrikstillverkad löstagbar kam som hölls på plats med plastskruvar. Det kan möjligtvis ha varit ett schuranakvarium men det är jag inte säker på. Vet att jag gillade lösningen när jag såg den men som sagt så hittar jag inte den igen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.