Nikke Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Sedan igår kväll har jag inte kunnat komma ut på svg på Tapatalk. Under fliken "flöde" på startsidan kan jag se rubriker härifrån men klickar jag där blir sidan tom, försöker jag komma in från fliken "forum" såfastnar jag med en ruta som säger "ansluter till server". kan tugga hur länge som helst alt. bli tomt efter det, har minst 6 andra forum som jag kommer in på utan problem, enbart svg detta händer med.Senaste uppdateringen har jag haft ett tag.Testat tömma cache minnet.Loggat ut/in(Tapatalk)Startat om luren.Saknas väl bara att installera om nu.Eller är det strul från servern? men jag kan se poster från andra här nu att det funkar för dom, dock med iPhone, sitter med en samsung galaxy 3.Några pointers?Mvh Niklas Citera
Michael Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Har likadant här. Jag får logga ut och sen logga in igen och då startar det. /Michael via mobil enhet. Citera
bjomat Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Ja Tapatalk lirar inte alltid till 100.. Jag brukar avinstallera appen och sen installera igen. Brukar fungera igen då. Citera
Nikke Postat 7 februari 2014 Författare Postat 7 februari 2014 Installerat om. Funkar bra nu. Men lustigt att det bara var svg som inte funka! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
Benighted Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Hmm, får kolla om det finns nån ny version ute att uppdatera till.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.