Postat 13 mars 201411 år Författare Jaa, det närmar sig. Skall väl få gôtta till sig lite först. Sen är det bara att ge mig fraggar Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 14 mars 201411 år Författare 14 dagar m vatten i Kuben, nu börjar det smyga fram lite brunalger. Blir spännande att se hur stort utbrottet blir. Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 14 mars 201411 år Författare Inte ännu, han håller den åt mig. Skiter inte pengar.....Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 20 mars 201411 år Författare Lite nytt i kuben. Bidde an annan skummare oxå, klarar 900l. Så nu kan jag belasta lite Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 21 mars 201411 år Författare Men hallå, trodde denna lämnat in då den tappade ena huvet förra veckan. Inte sett ett livstecken sedan dess. Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 30 mars 201411 år Författare Nu är alla kiselalger borta, 10 sniglar/snäckor och en Salarias hjälpte till med det. Det lilla levande som finns i verkar må ok. Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 4 april 201411 år Författare Tack, fattas mycket levande fortfarande. En tur till Triton på Söndag kanske fixar det
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.