lexwin Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Satt och spanade in i akvariet och märkte att jag har ganska många av dessa:Här har de ett litet möte:Någon som känner igen, bra eller dåliga? Citera
Manks Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Skulle kunna vara en Collonista? https://www.google.se/search?q=collonista+snail&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ijARU4bxF4eN4gSelYGoBg&ved=0CCoQsAQ&biw=1280&bih=843 Citera
lexwin Postat 1 mars 2014 Författare Postat 1 mars 2014 Skulle kunna vara en Collonista?Känns spot on Manks! Tackar!Verkar ju vara bra så länge de inte multiplicerar sig för mycket men jag har ju inte överdrivet med alger så hoppas det håller nere antalet. Citera
MartinForsström Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Jag har rätt mycket såna. De brukar hålla sig undan på dagen så även om man har många brukar de inte störa ur någon estetisk synpunkt. Citera
lexwin Postat 1 mars 2014 Författare Postat 1 mars 2014 Kan tänka mig att de är rätt bra om de håller sig i vettigt antal då de kan komma åt där mina tjockis trochus inte kan. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.