Gå till innehåll

Söndrigt UVC


Mazi

Rekommenderade inlägg

Fick idag mitt uvc med bussgods som jag hade köpt här på guiden. Lampa och skyddsglas var krossade. Märkte inte det förrän jag hade öppnat. Kan man köpa nytt och vart? Blev lite sur, han kunde ju lagt lite papper i kartongen åtminstone.Hela grejen låg löst i kartongen:(

Eller är det lönt att ringa bussgods och klaga, men där var inga lappar med ömtåligt eller glas märken...

trist sånt här

MVH Max

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

privatperson.. jag tycker iallafall det var dåligt packat, ingenting för att skydda och inga klisterlappar om att det var ömtåligt. och inga slangar sugproppar eller nåt och det blir ju några hundra oxå

kan inte tänka mig att han vill ge ens värdet av de söndriga, men jag ska höra

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest lysröret

vad är det för märke?

jag hade ringt eller mailat tillbaka.

själv köpte jag en beg skummare som var ett litet fel på. det var rotorn i motorn som kärvade pga rost. jag fick pengar till en ny rotor så det slutade lyckligt.

kräv pengarna tillbaka eller att säljaren betalar nya delar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

du har grym otur när de gäller uvc MAZI.. du skulle köpa mitt ql-25, de skickade ja me posten å sen den dagen så ligger de på nån post terminal utan att nån vet vart de e.. :(

har nu köpt ett ql-40 istället.. hoppas att mitt första återkommer till mig, om de skulle dyka upp hos dig kan du väl höra av dig här på guiden....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag hör av mig om det dyker upp.

Bussgods kunde ej ta ansvar för det söndriga för där var ej någon form av emballage eller uppmaning till att ta det försiktigt med paketet. Får se vad personen säger sen, tycker han åtminstone kunde stå för det söndriga..

MVH Max

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mazi, vem köpte du uvt av?

När dyra prylar dyker upp trasiga brukar jag undra, var den här verkligen hel när den skickades eller försöker nån göra en hacka? Någon pillar sönder sitt uvc vid rengöring, säljer det, skyller på bussgods och hoppas på att få igen en liten slant för sitt missöde..Nu tror jag inte att så är fallet här men det är en tanke......

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...