Nille83 Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Till min stora förvåning idag såg jag att jag hade en Turbosnigel som var i storlek 1/3 av de vuxna. Det är ingen jag köpt och min LS är snart 1 år sen jag köpte. Där har varit om man nu får uttrycka sig "snigelspår" på rutan i akvariet Citera
Lasse.E Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Ja dom kan förökar sig, man brukar kunna se att en eller flera släpper ut som vit dimma i akvariet och om man har tur så ser man efter någon vecka eller 2 pytte små turbosniglar )Har själv ett 30tal pytte små turbosniglar i mitt kar Citera
hagbard Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 rent generellt avd. turbos...det finns ju en hel del arter som benäms så..vilken art har du? Citera
Nille83 Postat 8 mars 2014 Författare Postat 8 mars 2014 rent generellt avd. turbos...det finns ju en hel del arter som benäms så..vilken art har du?Jag har både Astrea och Trochus. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.