Johan Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Hej alla efter att fått min före detta gulpincett fjäril att äta, avslutade fisken med att äta upp en lobophylia för mig, så idag rev jag upp all ls, och fångade upp fisken, den byttes mot en fridmani,så nu behöver jag er hjälp att hitta en motsvarighet, dock ej gul kirurg! Citera
Felix.W Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Hur då motsvarighet? en gul fisk? 200L är inte stort annars hade en kaninfisk funkat som är ganska lik. Citera
Johan Postat 7 mars 2014 Författare Postat 7 mars 2014 Vad jag menar , är en fisk som har gult i sig, men inte en gul kirurg, kaninfisken såg fin ut, men som du nämner är den för stor,har läst en massa inlägg gällande rostatsius, dock ej revsäker, men det verkar som om de flesta ändå går att ha i ett revkar.vad tror ni? Citera
Laggeman Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 En dvärgkejsare är trevlig...men även dessa kan mycket väl få för sig att börja tugga å både koraller och musslor. Citera
Johan Postat 7 mars 2014 Författare Postat 7 mars 2014 ...men även dessa kan mycket väl få för sig att börja tugga å både koraller och musslor.Ja , jag har både lobophylia och trackophylia, och det är favoritmat för dvärgkjesare eller?hjälp mig att hitta fin fisk Citera
spoix Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 http://se.reeflex.net/tiere/334_Genicanthus_melanospilos.htm Är en klar favorit i mitt kar.. men tror nästan 200L kan bli lite trångt.Jag har ett par honan är gul hanen blå och randig.Mina har aldrig nopprat på någon korall. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.