Trotzig Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 (ändrat) Behöver hjälp här, Imperator åt hel snäcka (nassarius) förra veckan å har sen dess haft en bula på magen. SÅ nu är jag rätt att han inte får ut snäckan. Så som jag ser det nu så finns det tre alternativ; 1, han smälter snäckan. 2. han dör av förstoppning, 3. snäckan är kvar i magen i all framtid. Så vad jag jag göra? ska jag försöka plocka ut den med pincett eller jag jag låta den vara? Tack för er hjälp. Ändrat 17 mars 2014 av Trotzig Citera
Trotzig Postat 17 mars 2014 Författare Postat 17 mars 2014 vet inte, lite svårt att kolla det. men troligen inte. bullen sitter ganska på mitten av fisken Citera
Laggeman Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Då kan det iaf bli svårt att få tag på en med pincett genom munnen Citera
Dykaren Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Hur hade du tänkt att plocka ut snäckan?Om den inte ser ut att lida utan äter och beter sig normalt så hade jag avvaktat. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.