Gå till innehåll

Robosnail


Denny

Rekommenderade inlägg

tycker den verkar onödigt dyr för något som utför en så enkel uppgift, för att inte tala om risken ifall det nog mot förmodan skulle fastna en bit sand när man inte är uppmärksam och den skrapar runt på rutan i dagar. Hade aldrig riskerat det i mitt kar, inte ens om den kostade 500kr.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tycker den verkar onödigt dyr för något som utför en så enkel uppgift, för att inte tala om risken ifall det nog mot förmodan skulle fastna en bit sand när man inte är uppmärksam och den skrapar runt på rutan i dagar. Hade aldrig riskerat det i mitt kar, inte ens om den kostade 500kr.

håller med..men om man inte har sand så? nä för dyr..det är huvud orsaken..även algscrubbers färdiga lösningar är för dyra..ibland undrar jag om ni som kan är helt blinda för kostnader och pengar inte är ett problem som för vanligt folk typ..tack reuben för det

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dyr? Vet inte om den lilla kostnaden märks i det hela mitt kar har kostat 160-170 tusen så det känns som skit pengar i det hela och bara slippa putsa varje dag är värt vad som helst

har du bränt 160-170k på ett 400liters sen januari!? Vill minnas att det var en 80liters du hade innan :S Brinner det i fickorna så mycket så förstår jag. JAG tycker personligen dock att det är overkill särskilt med tanke på risken.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...