Batty Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 fått någon form av bladalger i akvariet som min salaris inte verkar tugga i sig. finns det någon naturlig fiende till dessa "blad" som jag kan sätta in i mitt lilla blenny 80l ? Citera
Alexraptor Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Ser dom ut såhär?I så fall kan det vara lite svårt, då dom har ett kalciumskelett. Citera
Batty Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 tror inte de är dessa mina är inte taggiga. jag skall prova att fota Citera
Alexraptor Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Nej men va roligt, eller ja, kanske inte för dig eftersom du inte vill ha det.Men det ser ut som Havssallat.http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=2190+2598&pcatid=2598Något som jag själv varit nyfiken på att införskaffa. Citera
Batty Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 hmm verkar ju inte helt negativt att ha i akvariet, eller ja i en sump om man haft nån får väl ansa allt eftersom jag har råd med "riktiga" koraller! Citera
Gocky75 Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Har likadana på 2 stenar och växer ganska fort. Min salaris sliter bort dom ibland för att komma åt alger under som. Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.