saltatrox Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Nu går det bara lägga upp bilder från webben igen ?det brukar ju komma upp två möjligheter.. en från datorn och från webben.Nu står det bara.. Lägg till en bild från webbadressVarför kommer det inte ett altenativ från datorn ?Med vänlig hälsning Thomas Citera
freguz Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Nu går det bara lägga upp bilder från webben igen ?det brukar ju komma upp två möjligheter.. en från datorn och från webben.Nu står det bara.. Lägg till en bild från webbadressVarför kommer det inte ett altenativ från datorn ?Med vänlig hälsning ThomasJag får upp "från dator" dock måste jag också välja "enkel uppladdare" då den inte verkar funka i min chrome...Vad har du för webbläsare? Citera
wrang Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Nu går det bara lägga upp bilder från webben igen ?det brukar ju komma upp två möjligheter.. en från datorn och från webben.Nu står det bara.. Lägg till en bild från webbadressVarför kommer det inte ett altenativ från datorn ?Med vänlig hälsning ThomasHallå eller posta i rätt forum!Jag får upp "från dator" dock måste jag också välja "enkel uppladdare" då den inte verkar funka i min chrome...Vad har du för webbläsare?Samma för mig med FireFox 28 Citera
krille 55 Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Går numer bara att ladda upp en bild i taget. "enkel uppladdning" Citera
saltatrox Postat 10 april 2014 Författare Postat 10 april 2014 Får inte ens upp enkel uppladdning. Konstigt för det brukar komma fram.nu är det bara blankt Citera
freguz Postat 10 april 2014 Postat 10 april 2014 Får inte ens upp enkel uppladdning. Konstigt för det brukar komma fram.nu är det bara blanktWebbläsare? mac/pc/annat? Citera
saltatrox Postat 10 april 2014 Författare Postat 10 april 2014 Webbläsare? mac/pc/annat?Windows Vista. PC Citera
freguz Postat 10 april 2014 Postat 10 april 2014 Windows Vista. PCWebbläsare? Och version av densamma Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.