mrnorton Postat 23 april 2014 Postat 23 april 2014 Viste inte vilken kategori jag skulle lägga denna fråga i.Vilka sorter är det på dessa tre och vilken kategori går dom under?Hur utfodrar man dem? Citera
_Manne_ Postat 23 april 2014 Postat 23 april 2014 Första , knappar.. Giftiga , var medveten om det..Andra , någon typ av rhodactis skiva alt Yuma skiva.. Svårt att avgöra exakt på den bilden..Trean , små exenia , en mjuk korall..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
mrnorton Postat 23 april 2014 Författare Postat 23 april 2014 Första , knappar.. Giftiga , var medveten om det..Andra , någon typ av rhodactis skiva alt Yuma skiva.. Svårt att avgöra exakt på den bilden..Trean , små exenia , en mjuk korall..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkKnapparna hur är dom giftiga på för sätt, beröring? Citera
_Manne_ Postat 23 april 2014 Postat 23 april 2014 Protopalythoa , är min gissning att knapparna är för sort.. Sök gärna på forumet o läs vad du orkar med..Så länge du inte pelar o meckar med dom så är dom inget problem egentligen.. Men ett antal här på guiden har hittat på lite dumma lösningar för att dom velat bli av med dom.. O då blivit påverkade av giftet.. Men nu ska du veta att det mesta man har i korallväg är giftigt på ett eller annat sätt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
hagbard Postat 23 april 2014 Postat 23 april 2014 fullträff manne! Inte visste jag att du var så duktig! hehe..xenia annars på bild 3..stavning är viktigt..sen angående dessa knappar..rör dom inte överhuvudtaget..de som vill ha dem kvar i kontrollerad form sätter dom typ i sanden utanför revet...för mig har det hjälpt från spridning för de förökar sig snabbt..all form av kontakt görs så beskedligt som möjligt och helst under ytan... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.