Fredrika77 Postat 5 maj 2014 Postat 5 maj 2014 Igår när jag var på väg att gå å sova hör jag hur det plaskar till rejält i akvariet. Jag lyser med telefonen och får se en av clownerna kika ut igenom pump gallret hur f..... gick det till . Eftersom clownen nu inte är så liten längre så är det ganska fascinerande hur han kommit in igenom hålet i locket.Är det vanligt att plocka ut fisk från filterboxen undrar jag. Citera
JonasW Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Inte så vanligt skulle jag säga, inte med locket på.Du kör antagligen lysrör som stängs av med timer? Då kan fiskarna bli rädda & hoppa. Citera
Fredrika77 Postat 6 maj 2014 Författare Postat 6 maj 2014 Jonas det hade varit släckt i en timme innan det plaskade till så det måste vara nå annat som skrämt den isåfall Citera
alexochingencarina Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Har du inte sett hitta nemo? Dom är på väg mot havet=) Citera
Fredrika77 Postat 6 maj 2014 Författare Postat 6 maj 2014 Har du inte sett hitta nemo? Dom är på väg mot havet=)Haha sant Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.