Postat 18 maj 201411 år Bioted har litegrann, om det är såna här du menar? http://shop.biotedmarin.se/forminsknings-bussning-20-1-4-/5416-0
Postat 19 maj 201411 år Författare Ja det funkar kanske med sådana och gängtejp? Föreställde mig att det fanns med mässingsinlägg i plasten...
Postat 20 maj 201411 år Både Dahl och ahlsells har pvc till metall gäng. Inte säker på om dom har till mässing. Problemet är att du måste ha nån med konto där, men det har dom flesta rörmokare. // Joakim från telefonen
Postat 20 maj 201411 år Författare Borde väl gå att hänga metall mot plasten.Annars får man väl ange sitt org nr på ahlsells
Postat 20 maj 201411 år Finns det något här för dig Robert? Enligt min erfarenhet så är inte gängtape 100% med dessa grövre gängor. Jag använder i stället en liten mängd lin och tätningssmörja. Lägg inte för mycket lin eftersom det är lätt att med hjälp av metallen spränga plastgängorna.MVH Lasse
Postat 20 maj 201411 år Vad ska du ha det till?Kanske finns en annan lösning som du inte tänkt på.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).
Postat 20 maj 201411 år Författare Vad ska du ha det till?Kanske finns en annan lösning som du inte tänkt på.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).Jag lånar er expertis för att reda ut hur jag skall grena av poolvatten som skall gå in i solvärmesystemet.
Postat 21 maj 201411 år Det borde väl poolbutiken eller vvs butiken ha koll på kan man tycka.Dom har säkert prylar för det med. //Marko 'DaTrucka' (via mobil).
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.