MattiasN Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Var finns deras belysning egentligen? Hydra 52 och nu 26 verkar ju väldigt intressanta, är det någon web-shop som säljer Aquaillumination? Kan det förresten vara dessa som nu hänger över korallkaret i Lödde?Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Citera
freddi36 Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Var finns deras belysning egentligen? Hydra 52 och nu 26 verkar ju väldigt intressanta, är det någon web-shop som säljer Aquaillumination? Kan det förresten vara dessa som nu hänger över korallkaret i Lödde?Skickat från min GT-I9506 via TapatalkTror det är någon hydra och någon vega som hänger i lödde. Frågade och har för mig dom sa detSent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera
MattiasN Postat 6 juni 2014 Författare Postat 6 juni 2014 Verkar vara bra lödd i Hydra 52:) Hade varit intressant med lite priser o någon internet butik men kan inte hitta dem någonstans.....Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Citera
blackizzz Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Massor med amerikanska webbshoppar säljer ju AI, men de är ju där och vi här. Sent from my IPhone Citera
Fildur Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Jag köpte mina från korallfisken i linköping. De är ju grossister så vilken affär som helst kan nog ta hem åt dig därifrån kanske? Eller ring dem bara.(Kör med direktorn till, sån sjukt underbar styrning via datorn med den :-) Citera
MattiasN Postat 8 juni 2014 Författare Postat 8 juni 2014 Är väl inte riktigt där att jag ska beställa men skulle gärna läsa lite mer o kunna jämföra priser....De verkar ligga i ungefär samma prisklass som radion och även ha liknande led-spektra/fördelning?Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.