Postat 30 september 200519 år Ni som använder Tropic Marin´s Bio-Magnesium,(pulverform) hur doserar ni ??fick en burk som var av tysk bruksanvisning !!!nån som har lite info hade inte varit dumt MVHMagnus
Postat 30 september 200519 år One level measuring spoon increases the magnesium level of 30 gallons (US)/25 gallons (Imp.)/110l of tank water by about 10 ppm.
Postat 30 september 200519 år Jag doserar efter behag, men tar heldre i underkant än att det blir som när farbror Melker saltade efter behag.
Postat 1 oktober 200519 år Ni som använder Tropic Marin´s Bio-Magnesium,(pulverform) hur doserar ni ??fick en burk som var av tysk bruksanvisning !!!nån som har lite info hade inte varit dumt MVHMagnusJag lägger i 3skopor i min sötvattens reservoar och Mg värdet håller sig på 1350 i karet
Postat 1 oktober 200519 år Hej,Det bli 0,5-1skopa/ dag i mitt 100 liters. Men det beror på vad man har i....kalkalgerna förbrukar en hel del Mg.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.