odel68 Postat 18 juli 2014 Postat 18 juli 2014 Kanon Manne ha det så skoj i Götet är ju ingen panik för min del,vet inte vad de andra och du tycker, har ju en lång höst/ vinter också som kommer mvh Ola. Citera
bliper Postat 24 juli 2014 Postat 24 juli 2014 Dyker också gärna upp om tillfället passar övrig planering! :-) Citera
_Manne_ Postat 26 juli 2014 Postat 26 juli 2014 Har inte bestämt datum ännu.. Får fundera lite... Har inte glömt Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
bremnes Postat 26 juli 2014 Postat 26 juli 2014 Är också interesserad ska bygga om mitt andra kar till salt med behöver lite inspiration Citera
skobeedoo Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 Tjo, nu är mitt nya kar uppe och kör.inte riktig färdig med inredningen, det får ju smälta in. Kanske jag kan få tips av andra.Så jag bjuder in till fika hos mig den söndagen den 31 Augusti kl. 14:00. Ta gärna med fraggar eller liknande, så kan vi ha lite byte eller försäljning.Adress: Östra Balkåkravägen 317, 271 93 Ystad.Anmäl här om ni vill komma.Välkomna.Stefan Citera
skobeedoo Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 Givetvis när jag är på semester. Du bor så nära att du kan komma innan.Jag skulle behöva din hjälp med ATI skummaren.Har du tid? Citera
skobeedoo Postat 21 augusti 2014 Postat 21 augusti 2014 Avbokar inbjudan till saltvatten träff. då ingen har anmält sig.synd tycker jag, nu får någon annan kliva fram. Citera
skobeedoo Postat 21 augusti 2014 Postat 21 augusti 2014 Har undringar om strypt flöde i skummaren. Får nästan ha utsläppet helt stängt för att få skum som rinner över kanten i uppsamling tanken.har då fått för mig att då stryper jag flödet på pumpen (5000L/H) då det inte kan rinna igenom denna mängd vatten, så får jag ju inte skummat det vatten som behövs utan bara det vatten som kan släppas igenom strypningen.Mitt akvarium är på ca 1000L Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.