oualid Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 Mina SPS koraller verkar inte trivas så bra trots frekvent vattenbyte, bra med flöde och belysning.Jag antar att det är värdena på Mg, Ca och Kh som inte är stabila. De går upp och när hela tiden.Därför funderar jag på att införskaffa en doseringspump.Vilken produkt rekommenderar ni?Hur ser doseringen ut?Kan man vara utan? Citera
DSB Postat 11 juli 2014 Postat 11 juli 2014 Jag såg oceanakvariets redos 41 live igår, med fyra pumpar.Den var lätt att programmera, har ett bra pris, samt god kvalitet naturligtvis.Funderar att investera i en själv. Citera
krille 55 Postat 11 juli 2014 Postat 11 juli 2014 Jag har en sån sen två månader tillbaka. Funkar alldeles utmärkt o som föregående skrivare sa lättprogrammerad. Använder bara tre kanaler för tillfället men aldrig fel att ha möjlighet att lägga till nåt Citera
oualid Postat 11 juli 2014 Författare Postat 11 juli 2014 Jag såg oceanakvariets redos 41 live igår, med fyra pumpar.Den var lätt att programmera, har ett bra pris, samt god kvalitet naturligtvis.Funderar att investera i en själv.Var beställer man en sån?På oceanakvariet? Citera
oualid Postat 11 juli 2014 Författare Postat 11 juli 2014 http://www.oceanakvarium.se/Vad är det för märke?Finns det information om produkten? Citera
ikola Postat 11 juli 2014 Postat 11 juli 2014 Det är Stigs i Gemlas egen produkt, dvs han monterar dom själv.Jag har själv den och är nöjd. Citera
oualid Postat 11 juli 2014 Författare Postat 11 juli 2014 Det är Stigs i Gemlas egen produkt, dvs han monterar dom själv.Jag har själv den och är nöjd.Finns det bild eller film på youtube? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.