Pasaputte Postat 13 juli 2014 Dela Postat 13 juli 2014 Hej jag bygger ett nytt rev till mitt nya kar , förra vecka var jag utomland och besökt en fisk handlare dem använder Tec7 för att bygga backgrund och annat.tror ni är det lämpligt att limma några stenar med ?http://www.novatech.nu/tec7-1019.aspxenligt hemsida Kan man använda TEC7 i akvarium?Ja, men vänta 7 dagar innan det tas i bruk och fylls upp med vatten och fiskar. Akvarium måste ha metallram runt om så att glasskivorna inte släpper från varandra.MVH Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 14 juli 2014 Dela Postat 14 juli 2014 Nej det är inte lämpligt. För någon vecka sedan skrev någon här på forumet att det murknat upp på ungefär ett år. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Pasaputte Postat 14 juli 2014 Författare Dela Postat 14 juli 2014 Tackar Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.