wrang Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Vill göra om min film från digitalkameran som sparar den i mov formatet men hittar inget bra program som funkar. de jag hittat lägger in en text att det är en test version så har ni några bra program som funkar med det jag är ute efter och gjärna gratis eller en test persiod etc Citera
SmallTown Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Tror rad tools e en freeware , kolla denna sida för instruktioner http://www.divx-digest.com/articles/mov2avi.htmlFår dock lägga in ljudet separat. Citera
wrang Postat 4 oktober 2005 Författare Postat 4 oktober 2005 Tackar skall kolla på detta. har byggt klart min wavebox å skulle visa detta hur det blev. kanske blir ändå att jag lånar en riktigt digital videokamera för att det skall bli bättre än via digitalkameran.. Citera
Aqua_Max Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Jag använder rad video tools. Med mov-filerna från min kamera fungerar även ljudet efter konverteringen till avi. (Givetvis går det även att ta bort ljudet om man inte vill ha med det.) Det går även att klippa av slut och början på filerna efter behag och man kan välja att spara filen i valfri upplösning och komprimering osv. Citera
Julgran Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Här har du länken till världens bästa site i ämnet:http://www.videohelp.com/Här finns allt från steg-för-steg-guider till ordförklaringar, videoredigering och till att göra säkerhetskopior av dina skivor. "How to" guiderna har hjälpt mig många gånger... Citera
Guest NoName Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Är det nån som har en direkt länk där man laddar ned ett program som fixar detta är jag tacksam! Undrar oxå vart man kan ladda upp små filmer ? Citera
Julgran Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Har du läst på länken ovan? Där finns "How to do it" + all programvara man behöver att ladda ner (både freeware, shareware, trialware och program att köpa) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.