akutmottagning Postat 5 augusti 2014 Postat 5 augusti 2014 Några frågor. Vart kan man köpa eller fylla på co2 tuber i skåne runt lund/malmö.Hur länge varar en 2kg tub ca (för liten)Reaktor grotech hcr 150 kar ca 1200L hyffsat mycket sps. Citera
hagbard Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 vet inte hur det är i skåne.men här kan brandkåren hjälpa till med fyllning (om jag inte minns fel eller halvsov på kursen) Citera
akutmottagning Postat 6 augusti 2014 Författare Postat 6 augusti 2014 Här nere fyller inte brandkpren utan dom skickas iväg Citera
StefanL Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Normalt är nog utbytes tuber som gäller, ring airliquide , förr hade de i princip alla gaser i malmö och också i helsingborg. Det är väll lika närma för dig. http://www.airliquide.sestefan Citera
Blåbert Postat 7 augusti 2014 Postat 7 augusti 2014 Airliuide och aga har garanterat, men jag är övertygad om att det finns privata brandseevice-firmor i skåne, och de brukar tillhandahålla ombyggda släckare, normalt avsedda för svets. Citera
akutmottagning Postat 7 augusti 2014 Författare Postat 7 augusti 2014 Har googlat o sökt tycker jag hittar inget. Citera
petnym Postat 7 augusti 2014 Postat 7 augusti 2014 Har googlat o sökt tycker jag hittar inget.Kollat med Presto? Citera
MattiasN Postat 7 augusti 2014 Postat 7 augusti 2014 Hm, har för mig att jag köpte min flaska, Air liquide, hos Tools i Helsingborg men när jag skulle fylla/byta så hade de inte eller kunde inte... Då gick det att byta flaskan på Igrab i Åstorp, men det är ju ganska långt för dig.... Kolla Aga och Air liquid på nätet och slå dem en signal eller kontakta nån affär för industritillbehör Citera
akutmottagning Postat 7 augusti 2014 Författare Postat 7 augusti 2014 Att det skulle vara så svårt att få tag i tub trodde jag inte. Citera
wrang Postat 7 augusti 2014 Postat 7 augusti 2014 tub har man kaviar i gaser och luft är i flaskor Citera
akutmottagning Postat 7 augusti 2014 Författare Postat 7 augusti 2014 Haha får väll hålla med . Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.