Ellebelle02 Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 Tja!jag undrar vilken dvärgkejsare som är lättast och mest revsäker och sådant? Jag har ett 130l och i affären sa han att man skulle kunna ha en dvärgkejsare, men vilken? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 bispinosa anses väl som relativt säker. dessutom riktigt vacker. hade en sån när jag hade rsm130 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Namnbrist Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 Argi är riktigt fin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Namnbrist Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 Men man kan aldrig vara 100 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ellebelle02 Postat 12 augusti 2014 Författare Dela Postat 12 augusti 2014 Ok, tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ellebelle02 Postat 12 augusti 2014 Författare Dela Postat 12 augusti 2014 Ungefär hur många andra fiskar kan man ha om man har en bisponosa? Och är inte eld dvärgkejsaren ganska lätt och rev säker? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ellebelle02 Postat 12 augusti 2014 Författare Dela Postat 12 augusti 2014 Bispinosa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 Jag har en acanthops i mitt 80L Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 Undvik Bicolor iaf. Det är en av de svårare och minst revsäkra enligt min erfarenhet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MartinForsström Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 Oj, jag hade en bicolor under lång tid som inte ens luktade på en korall. Däremot blev den vansinnig när jag försökte introducera en annan dvärgkejsare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
röris Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 Jag tror att det är såhärkejsare och dvärgkejsare käkar inte friska koraller däremot om dom är risiga så gör dom prossesen korthade en epyllia som inte klara en transport.......den slet dom i stycken sen är väl vissa individer som dom är.......alla människor käkar ju inte köttbullar ;-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 12 augusti 2014 Dela Postat 12 augusti 2014 Om det ändå vore så väl. Det är högst individuellt. Alla dvärgkejsare kan äta koraller och kommer med stor sannolikhet att göra det förr eller senare. Det handlar mest om att rätt (fel) koraller finns i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ellebelle02 Postat 13 augusti 2014 Författare Dela Postat 13 augusti 2014 Ok, tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.